Re: RAID-jak go widzi soft?

Autor: usun_to <_at_autograf.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 16:38:06 MET

Dnia Sun, 9 Jan 2005 14:13:02 +0100, ToMasz naskrobał(a):

> robił ktos testy szybkosci przepływu danych do kompa z uzyciem teych tanich
> raidów? jakies czasopismo komputerowe?

oczywiście że robią np
http://www.tomshardware.pl/storage/20040625/index.html

z tym że jak dla ciebie to testy raczej dla raid 0 lub 0+1.
http://www.xbitlabs.com/articles/storage/display/4-lc-controllers.html

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org