Re: glosnosc boxowego amd

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 05:40:38 MET

"Oleg" 41e04a4b$0$1565$9b4e6d93@newsread4.arcor-online.net

> Zauważyłem taki trend, że dość dużo osób ocenia rzeczy,
> z którymi nigdy nie miało do czynienia.

[..]

> Zresztą tak samo jest na zagranicznych forach - takie czasy..

MnsZ nie ma to nic wspólnego z czasami,
czyli jest to (MnsZ) zjawisko ponadczasowe. :)

Dotyczy to także opiniowania ludzi, czy raczej ich wiedzy/postawy/itp.,
nie na podstawie uważnego ich ocenienia, ale na podstawie tego, co mówią
o nich inni, czyli na podstawie plotek. :)

To jak z http://www.cdrinfo.pl/artykuly/toshiba_SD-R5372_recenzja/strona11.php
i overburningiem CD:

 Wady:

   Wysoka jakość zapisu CD i DVD tylko na wybranych nośnikach
   ( ta cecha akurat może trafić równie dobrze do zalet :) )

   Napęd nie obsługuje overburningu (CD)

   Niska wydajność w EAC, w trybie ciągłym

Jeden powie lub napisze i inni powielą bezrozumnie. :)
Ja akurat mam tę nagrywarkę i twierdzę, że potrafi ona
obsłużyć OB przy wypalaniu CD i nie potrafi przy
wypalaniu DVD. :) Ponadto bez trudu można na niej
wypalić nawet najgorszej jakości płyty, ale programem,
który nie omija pewnych zdobyczy technicznych, :)
wmontowanych w tę nagrywarkę, forsując swoje/własne
ustawienia. :)

E. :)