Re: glosnosc boxowego amd

Autor: Oleg <oleg8.NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 10:37:15 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek" napisał:
> "Oleg":
> [..]
>
> MnsZ nie ma to nic wspólnego z czasami,
> czyli jest to (MnsZ) zjawisko ponadczasowe. :)

Wydaje mi się, że masz rację.

> Dotyczy to także opiniowania ludzi, czy raczej ich wiedzy/postawy/itp.,
> nie na podstawie uważnego ich ocenienia, ale na podstawie tego,
> co mówią o nich inni, czyli na podstawie plotek. :)

Trafiłeś w sedno: chodzi mi przede wszystkim o postawę dwóch grup ludzi:
tych, którzy *wiedzą, ale nie powiedzą* i tych, którzy "wiedzą wszystko",
tyle że nie z praktyki. Jak znam branżę, od 20 lat nic się nie zmieniło :-)

http://www.cdrinfo.pl/artykuly/toshiba_SD-R5372_recenzja/strona11.php
> [...]
>
> Wysoka jakość zapisu CD i DVD tylko na wybranych nośnikach
> ( ta cecha akurat może trafić równie dobrze do zalet :) )
>
> Napęd nie obsługuje overburningu (CD)
>
> Niska wydajność w EAC, w trybie ciągłym
>
> Jeden powie lub napisze i inni powielą bezrozumnie. :)
> Ja akurat mam tę nagrywarkę i twierdzę, że potrafi ona
> obsłużyć OB przy wypalaniu CD i nie potrafi przy
> wypalaniu DVD. :) Ponadto bez trudu można na niej
> wypalić nawet najgorszej jakości płyty, ale programem,
> który nie omija pewnych zdobyczy technicznych, :)
> wmontowanych w tę nagrywarkę, forsując swoje/własne

I o takie opinie chodzi JFK: żeby ktoś, kto *używa* S 939 z wiatrakiem,
napisał, na ile jest to głośne i jak to się zachowuje, gdy obciążenie
procesora spada, a jak np. przy overclockingu. A nie z góry twierdzenia, że
trzeba kupić od razu nowy wiatrak i już sklepy. Jak otworzysz niemieckie
forum - to samo: jest tam mnóstwo opinii o Athlonie 3000+, ale przeważnie
"zasłyszanych" lub będących aproksymacją doświadczeń z K7 boxed. Podobnie z
nForce 4: achy i ochy, ale NIKT w RFN (oprócz sprowadzających bezpośrednio z
Dalekiego Wschodu pocztą lotniczą) nie widział tej deski jeszcze na oczy!
Ba, krążą już nawet opinie "fachowców", by czekać na Rev. 2, a nawet nF 5,
bo nF 4 to "maszynka do gotowania jaj". Bosz....

Oleg