Re: Wady i zalety płyty FIC VA-503A - proszę o ocenę użytkowników.

Autor: Marek <marek9993_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 05:23:06 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> VA-503A to ta sama płyta co VA-503+, ale z nieco tylko nowszym
> PCB i chyba zaktualizowanym mostkiem południowym.

Czy mam prawo zakładać, że w przypadku VA-503A brak konieczności
obsługi zarówno SIMM jak DIMM wpływa dodatnio na obsługę DIMM i pozostałych
podzespołów płyty?

> A VA-503+ to bardzo dobra płyta, jak już się zwalczy wszystkie
> jej kaprysy.

Te kaprysy są czaso i nerwochłonne :)
Dopiero niedawno zdobyłem DIMM 128/133, który działa w tej płycie
na 100MHz.

>Mam serwer na takiej i jest idealnie stabilny.

Funkcja serwera ma najczęściej to do siebie, że się go nie wyłącza :)
Bardzo irytujący jest jednak fakt niezamykania się windowsa zarówno W98SE
jak i W2k. Pół biedy jeżeli zdąży się zamknąć dysk systemowy, bo jeżeli nie
to następny start rozpoczyna się od tańca scandiska tropiącego to, co windows
zgubił lub mógł zgubić.

Marek