Re: Ktora plyte?

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 23:56:09 MET

Użytkownik wrote:

> Tutaj tez jestem "otwarty" na wasze propozycje, i jak wspomnialem
> wczesniej nie zbyt dobrze "znam sie na rzeczy". Choc optuje za AMD -

Tu raczej musisz sam zdecydowac. poczytaj sobie troche o prockach, zastanow
sie do czego chcesz uzywac kompa i czy bedziesz mial zamiar go pozniej
rozbudowywac. Ja nie bede cie namawial ani do Intela ani do AMD. Obie opcje
maja swoje wady i zalety.

> kompa". Pozostaje w sumie glownie plyta i procek (no i ram). Procek
> ewentualnie mozna kupic tanszy/slabszy/wolniejszy, a w pozniejszym
> czasie go zmienic. Podobnie z ramem.

Wiec sie wstrzymaj z zakupem, do momentu w ktorym bedziesz mial cala kase.
Bo to jest bez sesu co masz zamiar zrobic.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | DVD Toshiba | Elsa 22H99 22'' |