Re: Ktora plyte?

Autor: <klaudekkWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 12:31:17 MET

> Użytkownik wrote:

> Tu raczej musisz sam zdecydowac. poczytaj sobie troche o prockach, zastanow
> sie do czego chcesz uzywac kompa i czy bedziesz mial zamiar go pozniej
> rozbudowywac. Ja nie bede cie namawial ani do Intela ani do AMD. Obie opcje
> maja swoje wady i zalety.

Hmm, z tego co czytalem i slyszalem to AMD wcale nie odbiega od Intela, poza
cena, dlatego jest dosyc popularny i czesto polecany. Intel ma jeden minus -
cene. Moglbys prosze wyjasnic/podac inne argumenty.
Kompa chce uzywac w sumie do wszystkiego, choc glownie najwieksze wymagania maja
multimedia i gry. Mam wlasnie zamiar go (pozniej) rozbudowywac, DVD ROM, jakis
drugi twardy dysk, ...., za rok, lub dwa, nowy, szybszy procesor, .... Dlatego
wlasnie chcialbym teraz najwiecej kasy zainwestowac w plyte glowna, ktorej
raczej juz bym dlugi, dlugi czas (jako jedynego w sumie elementu) zmieniac nie
chcial.

> Wiec sie wstrzymaj z zakupem, do momentu w ktorym bedziesz mial cala kase.
> Bo to jest bez sesu co masz zamiar zrobic.

Hmm, prawie mnie przekonales.
Dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam