Re: Ktora plyte?

Autor: <klaudekkWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 23:45:27 MET

> Użytkownik wrote:

> Pierwsze primo to plyte pod jaki procesor planujesz zakupic i z jaka
> podstawka?

Tutaj tez jestem "otwarty" na wasze propozycje, i jak wspomnialem wczesniej nie
zbyt dobrze "znam sie na rzeczy". Choc optuje za AMD - dosc duzo dobrych opinii
na grupie, choc nie tylko, konkurencyjna (ponoc) cena w porownaniu do Intela, ...

> Drugie primo to takie kupowanie sprzetu nie ma kompletnie sesu. Kupisz sobie
> plyte, ktora bedzie lezala sobie w szafie np miesiac i kiedy wkoncu
> skompletujesz wszystkie czesci i zaczniesz sobie skladac do kupy. To sie
> okaze, ze mogles kupic to samo, za mniejsze pieniadze. Lepiej odloz sobie
> kase na calosc i kup wszystko za jednym zamachem.

Niby racja, ale sprowadza sie to do dwu miesiecy w sumie. Obudowe (z zasilaczem)
mam, twardziela mam, CDRW mam, wszystko ze "starego kompa". Pozostaje w sumie
glownie plyta i procek (no i ram). Procek ewentualnie mozna kupic
tanszy/slabszy/wolniejszy, a w pozniejszym czasie go zmienic. Podobnie z ramem.

Dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam