dzwiek

Autor: Tomek <jejej_at_.22.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 10:50:27 MET

Witam,
wiem, ze moj temat troche odbiega od tematyki grupy, ale mysle, ze
tutaj dostane najlepsza odpowiedz:)

Posiadam glosniki 5.1 Tracera i do tego SB Live! 24bit'owa wersje
rowniez 5.1 i tam do tej karty dostalem jakies sterowniki, programy do
testowania glosnikow itp., jak testuje je to wszystkie ladnie sie
odzywaja, natomiast sprawa wyglada inaczej w winampie, bestplayerze,
grach typu starcraft, wolfenstein: enemy teritory itd. bo tam slychac
juz tylko jedna pare glosnikow ;/ i tak jakby dzialalo tylko jedno
wejscie na karcie dzwiekowej, a dokladniej srodkowe wejscie :) bo co
bym w nie nie wlozyl to bedzie to slychac, a jak juz w dwa pozostale
wkladam to cisza.. tylko na tescie slychac.
W panelu sterowania tam w opcjach glosnikow itp. zaznaczylem ze mam 5.1
wiec nie mam pojecia czego to moze byc wina;/