Re: Upgrade częśćiowo zrobiony

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 10:45:18 MET

On Sat, 8 Jan 2005 10:07:56 +0100, Luk@s <fuks11@wytnij.to.poczta.fm>
wrote:

> Poleccie mi proszę jakieś ciche wiatraczki do obudowy (cena niezbyt
> ważna)?. Potrzebuje na przód obudowy zasysające powietrze to 80x80 i na
> wyjściu obudowy o wymiarach 90x90. Zlyszałem o Papstach i Noiceblockera
> ??

Moze Arctic Cooler z allegro 80mm, za 10zł? Ja mialem w Chieftecu seria
Dragon (DX, fajna zielona;) wlasnie 3x 80mm i bylo cicho. Z tyl tez 80mm
mialem, ale moze jakis starszy model.

Ten w bocznym panelu zostawilem sobie fabryczny tylko zmienilem piny w
wtyczce tak, zeby chodzil na 5V a nie 12V

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl