Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 10:47:06 MET

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:crns2h$6ea$1@theone.laczpol.net.pl...
> To znowu zależy od tego gdzie się kupuje - sensowne rabaty i wymiana
> gwarancyjna na miejscu to niestety "luksus" jaki swoim klientom serwują
> jedynie nieliczne sklepy - przynajmniej ja nie amiałem szczęścia na

Trzeba poszukac i trzymac sie takiego sklepu. Zreszta nie wyobrazam sobie
przestoju w firmie dluzszego niz pare godzin z powodu awarii kompa. Sensowne
rabaty - no coz nikt Ci nie da rabatu wiekszego niz 3-5 % skoro marze na
sprzet sa na poziomie 7-10%.
Co do serwisu to dodam, ze trzeba byc troche nachalnym i zawsze da sie
zalatwic wszystko w rozsadnym czasie. Jak sprawa jest watpliwa (np. awaria
plyty glownej) to kupuje nowy sprzet, a place jak stary sprzet wraca od
dytrybutora, i wrozliczeniu zostawiam stary.
To co pisze dotyczy sklepu ANT computers we Wroclawiu, kupuje tam od
dluzszego czasu i jestem zadowolony.

> takie trafiać.. Inna sprawa że nawet ze znaczacymi rabatami w przypadku
> wielu podzspołów e-sklepy i tak pozostają bezkonkurencyjne cenowo.

Ja spotkalem sie z odwrotna tendencja. Np komputronik jest zdecydowanie
drozszy niz wiele sklepow we Wroclawiu.
W ktorym e-sklepie kupujesz? Czy wysylka jest gratis? Czy tez trzeba
doplacac?

pozdrawiam
jahu