Re: dzwiek

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 11:50:08 MET

Tomek napisał(a):
> Posiadam glosniki 5.1 Tracera i do tego SB Live! 24bit'owa wersje
> rowniez 5.1 i tam do tej karty dostalem jakies sterowniki, programy do
> testowania glosnikow itp., jak testuje je to wszystkie ladnie sie
> odzywaja, natomiast sprawa wyglada inaczej w winampie, bestplayerze,
> grach typu starcraft, wolfenstein: enemy teritory itd. bo tam slychac
> juz tylko jedna pare glosnikow ;/ i tak jakby dzialalo tylko jedno
> wejscie na karcie dzwiekowej, a dokladniej srodkowe wejscie :) bo co
> bym w nie nie wlozyl to bedzie to slychac, a jak juz w dwa pozostale
> [...]

a wiesz że piosenki w mp3 to najczęściej STEREO (czytaj dwa głośniki)
i zeby usłyszeć w reszcie musisz trochę poemulować 5.1
skopiować stereo na pozostałe kanały najlepiej dodatkowo jeszcze
zamienić prawy z lewym (gdzieś w programach od SB Live powinieneś mieć
taką opcję) to tyczy się też do BestPlayer'a... puść sobie film na DVD
i rozkoszuj się 5.1 ;)