Re: Asus P4P800E Deluxe - uszkodzona seria?

Autor: marxio <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 04:06:18 MET

> "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> wrote in message
>>
> Nie pomoge Tobie w wyborze, ale bierz cos innego niz Asus. Gdzies na necie
> przeczytalem, ze Asusy serii P4x800 maja jakis blad (nie wiem czy wszystkie)
> konstrukcyjny, polegajacy na tym, ze po zamontowaniu coolera cos sie uciska
> w sciezkach przy procku i sie wszysko siepie - nie pamietam z jakiego to
> zrodla, wiec potraktuj to jako plotke.

Jezeli o coolera chodzi to montowalem Asrocki z Celeronem D. K...wa myslalem, ze
mi sie plyta zlamie ! A na to nie ma gwarancji :D
Anyway, dziala juz chyba pol roku wygieta przez cooler, a raczej te cholerne
zaczepy !

> Teraz jakbym kupowal, to bym szukal czegos w stajni Gigabyte lub Intela (nie
> ma wentylatorow na chipsecie - tak jak Asus). Z drugiej strony sporo osob
> jest zadowolonych z plyt Asusa, wiec moim zdaniem sa to dobre plyty, ale nie
> jest to juz hi-end, bo przez hi-end rozumiem rowniez porzadna kontrole
> jakosci.

true. Powiedzialbym, ze Asus to juz prawie to samo co tani Intel.
W czym niby Intel lepszy ? Podrasowany o 5% Geeee, wielkie mi halo
Przeciez kazdy producent sklada MOBO jak ja oniegdaj klocki LEGO....

> Wogole mam dosc tej popularyzacji PC, bo przez ta masowosc poleciala tez
> jakosc w pogoni za coraz nizszymi cenami :( komputery za 1000zl - kpina a
> nie komputery...ale to juz NTG, bo od tego jest pregiez ;)

:) bylem maly to bym sie ucieszyl ze bede mial kompa, ale teraz jestem tak jak
Ty. 3 x NIE dla producentow tanich podzespolow