Re: Logitech Dual Action Gamepad - ?

Autor: Alan <nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 05:00:50 MET

Użytkownik "13th" <13th@op.pl> napisał w wiadomości
news:crg5ug$ci7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Alan" napisa:

> heh, tez sie nad tym zastanwialem, nie wiem co to.

Doszedlem!!!
"R" od Right - a wiec prawy draze (analog) :-))))))))))) Pewnie nie
skojarzyles o co biega a ja niezlapalem ze jak pisales ze ci lepiej sie
steruje drazkiem to wlasnie to mialem na mysli!
Za jego pomoca w grze masz cudowny decking:)
Bruise Control to "manulane bodikowanie" dostepne pod tym samym klawiszem!
:)
Z Open Ice Control nie korzystam za czesto ale mozba sobie pomc tym,
zwlaszcza przy wykonywaniu "One Timerow" (strzalow bez przyjecia). Podobnie
ma sie sprawa z Open Ice Support...

Nareszcie rozgryzlem padzika i gre:)

Sama gra znow sie zauroczylem :-)

--
alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
GG: 3265146   |   ICQ: 53767178   |   GSM: +48 501800741