Re: Asus P4P800E Deluxe - uszkodzona seria?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 00:26:19 MET

"tango" <tango@wytnij.motocykle.org> wrote in message
news:crn0bi$32c$1@news.onet.pl...

> Witam
>
> Ja mam P4C800E Delux i jak dotad nic sie nie dzieje. Katowany przez
> dzieciaka grami ostro, podkrecany i dalej jest stabilny. Mam go juz
> niecaly rok i dziala, wymieniam tylko bios jak sie pokaze nowy i zero
> problemow. Na chipsecie jest tylko radiator - wentylka nie mam.
> Jak go zmienialem to tylko zmienilem zasilacz na mocny bo powiedzial
> ktos tam, ze ta plyta musi miec zapas bo nie lubi na styk chodzic z
> pradem. Obecnie jade na BuQuiet-cie 450W i jest dobrze.

Mi potrafilo miesiac dzialac bez problemu, az raz musialem na chwile
przesunac kompa (nie rozkrecalem nawet, bo podlaczalem cos z tylu) i "system
failed...", na takie numery czasem pomagalo lekkie ponaciskanie plyty
(poruszanie wentylem na procku), innym razem musialem az rozkrecic wsystko,
a jak zaczal na stole dzialac, to potem obchodzac sie z plyta jak jajko
zlozylem kompa, i dalej dzialalo przez tydzien-dwa. Az ktoregos razu zadne
rozkrecenie i kombinacje nie pomogly, wiec poszla na gwarancje.
Moze radiator (Zalman 700AlCu) jest troche ciezszy, ale specjalnie nie
bralem ciezkiego calego miedzianego, bo ten AlCu miesci sie w normie Intela
(300g ZTCP).
Moze wez troche potrzes swoim komputerem (wylaczonym oczywiscie!)... ciekawe
czy jutro/w poniedzialek w tym watku pojawi sie ladny niecenzuralny post,
ktorego to napiszesz od sasiada albo z pracy :>

To tylko moje odczucie - Asusa P3-F tez trafilem z uwalonym AGP, ale po
wymianie na nowy dzialal stabilnie jak skala - jeszcze go czasem uzywam.

pozdrawiam
Zbyszek