Re: Asus P4P800E Deluxe - uszkodzona seria?

Autor: tango <tango_at_wytnij.motocykle.org>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 22:53:05 MET

Dnia 2005-01-07 22:14, Zbyszek napisał :

> Teraz jakbym kupowal, to bym szukal czegos w stajni Gigabyte lub Intela (nie
> ma wentylatorow na chipsecie - tak jak Asus). Z drugiej strony sporo osob
> jest zadowolonych z plyt Asusa, wiec moim zdaniem sa to dobre plyty, ale nie
> jest to juz hi-end, bo przez hi-end rozumiem rowniez porzadna kontrole
> jakosci.

Witam

Ja mam P4C800E Delux i jak dotad nic sie nie dzieje. Katowany przez
dzieciaka grami ostro, podkrecany i dalej jest stabilny. Mam go juz
niecaly rok i dziala, wymieniam tylko bios jak sie pokaze nowy i zero
problemow. Na chipsecie jest tylko radiator - wentylka nie mam.
Jak go zmienialem to tylko zmienilem zasilacz na mocny bo powiedzial
ktos tam, ze ta plyta musi miec zapas bo nie lubi na styk chodzic z
pradem. Obecnie jade na BuQuiet-cie 450W i jest dobrze.

Pozdrawiam

--
tango