Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: news.onet.pl <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 23:28:11 MET

Użytkownik "Mr B" <mrB@no.mail.please> napisał w wiadomości
news:1wbvdpleqlngi.pc2lymtbc9xu$.dlg@40tude.net...
> moze polecic solidny, dobry sklep internetowy do zakupu wlasnie powyzej
> 1,5
> tys. zl? Polecano mi np. gral.pl.

Ja nie wierzę w e-handel. Wyobraź sobie że coś się zepsuje w komputerze.
Wtedy prosta naprawa gwarancyjne wydłuża się o tydzień ze względu na
przesyłke. Korespondencja mailowe w sprawie jakiś dodatkowych ustaleń znowu
niepotrzebnie wydłuża czas.

Lepiej już jednak wybrać jakiś sklep normalny. We Wrocławiu skazany chyba
jesteś na Arest, Proline, K2, PS computers, Age, albo na jakiś mniej znany.
Ja kupuje w Ant Computers i jestem zadowolony.

Jak sporo kupujesz to lepiej związać się z jednym sklepem. Po jakimś czasie
będziesz mógł liczyć na dłuższy termin płatności, rabaty, wymiane
gwarancyjną na miejscu, darmowy serwis i inne tego typu promocje. Co do cen
to różnica we Wrocławskich sklepach jest na poziomie kilku złotych na
zestawie. A jak przyniesiesz kalkulacje od konkurencji to sklep zawsze ci
spuści parę złotych poniżej konkurencji.

pozdrawiam
jahu