Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: Mr B <mrB_at_no.mail.please>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 21:44:17 MET

Dnia Fri, 7 Jan 2005 19:59:50 +0100, jahu1 napisał(a):

> (...) I spośród ok. 30 komputerów, które złożyłem miałem 2
> awarie - modem i zasilacz. Do tego 3 razy kupiony sprzęt musiałem od razu
> wymienić - raz płyta główna, raz pamięć i grafika. Reszta chodzi do dziś bez
> problemów.

No tak, tylko ze w Incomie moga zaopatrywac sie tylko firmy. A czy ktos
moze polecic solidny, dobry sklep internetowy do zakupu wlasnie powyzej 1,5
tys. zl? Polecano mi np. gral.pl.

Aha, nie chce, zeby ktos myslal, ze wprowadzam tu jakas reklame, po prostu
chce uzyskac informacje.

--
Pozdrawiam
Mr B