Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: Mr B <mrB_at_no.mail.please>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 00:42:31 MET

Dnia Fri, 7 Jan 2005 23:28:11 +0100, news.onet.pl napisał(a):

> Ja nie wierzę w e-handel. Wyobraź sobie że coś się zepsuje w komputerze.
> Wtedy prosta naprawa gwarancyjne wydłuża się o tydzień ze względu na
> przesyłke. Korespondencja mailowe w sprawie jakiś dodatkowych ustaleń znowu
> niepotrzebnie wydłuża czas.

Mam wlasnie spore obawy, co do kupienia sprzetu przez siec, ale znajomi
mowia, ze nie ma sie co bac. Druga sprawa, to ze szesc lat temu pierwszego
peceta kupilem przez telefon z oferty w telegazecie :) (byl tak
Telekomputer, nie wiem, czy wciaz jest). Powiem szczerze, ze sprzet chodzi
bezawaryjnie do dzis. :) Widac, im czlowiek starszy, tym mniej lubi ryzyko.

> (...) A jak przyniesiesz kalkulacje od konkurencji to sklep zawsze ci
> spuści parę złotych poniżej konkurencji.

Zgodze sie. Znam zalety takiego kupna, ale jednak marze sa wieksze, wiec za
1500-1600 zlotych moge kupic wiele gorszy sprzet. Nie omieszkam jednak
pochodzic i popytac.

--
Pozdrawiam
Mr B