Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 19:59:50 MET

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:1396juctj33kv.1u9hk5k1spjds$.dlg@40tude.net...
> 3-letni to już nieźle zjechany, ale wszystko kwestia porównania -
> osobiście
> nie brałbym bez obejrzenia obrazu.

Jasne. Kupiłem tam już 3 monitory. 2 leżaki i jeden używany. Wszystkie
oczywiście oglądnąłem. I powiem, że przy tym używanym monitorze obraz jest
porównywalny do nowego LG 700P. Takie wrażenie po kilkugodzinnym siedzeniu
przed jednym i drugim. Zaznaczę że siedziałem tylko 2-3 godziny. Ani przed
jednym ani przed drugim nie pracowałem dłużej.

> Zależy od różnicy w cenie - dyski z 8MB cachu tylko w niektórych
> przypadkach wykazują większą wydajność. Przy codziennej pracy różnica jest
> niewielka. Prz okazji - oznaczenie mb nie oznacza megabajtów.

A ja się dałem marketingowi. Myślałem, że to rzeczywiście megabajty.
Co do wydajności - muszę to sprawdzić.

> bo pewnie jak przy monitorze oczy - tu szybko odpadają palce przy
> zastosowaniu zwykłego A4tech'a za 10 zł i klawiatury za drugie 10 zł

hehe. IMHO tu chodzi tylko o komfort pracy. Nie ma nic bardziej
denerwującego przy komputerze niż uciekająca/drgająca myszka i zacinające
się klawisze.

> Sporo kupowałem i nie zauważyłem zwiększonej awaryjności sprzętu niż w
> innych sklepach. Na kilka reklamacji, które miałem okazje dokonywać nie
> miałem najmniejszych problemów. Fakt, że trochę trwało, ale w innych
> sklepach podobnie. Za to cena przyciąga. Acha - nie jestem pracownikiem
> Proline tylko zadowolonym klientem. A to co Ty mówisz o tych sklepach już
> niejednokrotnie słyszałem, mnóstwo takich opini krąży w sieci, ale ja
> jakoś
> nigdy nic takiego nie doświadczyłem.

Faktycznie - wokół proline urósł już mit. Sam chyba już nie będę się
wypowiadał nt. tego sklepu. Faktem jest że wielu moich kolegów kupowało tam
sprzęt i wielu walczyło potem z serwisem. Było to jakieś 2-3 lata temu. Może
się pozmieniało. Ja po kilku przygodach z różnymi sklepami kupuje teraz
prawie wyłącznie w Incomie - oczywiście tylko duże zakupy. Bo od mniejszych
mam znajomy sklepik. I spośród ok. 30 komputerów, które złożyłem miałem 2
awarie - modem i zasilacz. Do tego 3 razy kupiony sprzęt musiałem od razu
wymienić - raz płyta główna, raz pamięć i grafika. Reszta chodzi do dziś bez
problemów.

pozdrawiam
jahu