Re: przesiadka z Samsung 959NF na LCD ??

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 16:21:31 MET

> jeżeli naprawdę tak jak piszesz największą wagę przywiązujesz do jakości
> wybór jest wg mnie jeden ale inni pewnie się nie zgodzą jak znam życie :)
> z 19 LCD te 2 modele:

Wiesz, to zalezy ile tych "innych" jest i jakie maja argumenty na swoj
wybor. (jak na razie ich nie ma)

> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6909
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12316
>
> z kasą, którą chcesz przeznaczyć nic innego bym nie brał tylko Eizo

Troche mnie zaskoczyles ta firma Eizo (pierwszy raz o niej slysze). No ale
jesli juz to wybralbym model L768
jest podobny do samsunga 193P, jednak ma gorszy czas reakcji.

Nie wiem czemu Samsung jest gorszy od tego Eizo L768. Dla mnie to
porownywalne modele.
Nadal tez sie zastanawiam jak bardzo uchroni mnie LCD przed utrata zdrowia
niz CRT. Zauwazylem (z archiwum) ze zdania sa podzielone, moze ktos zna
jakies linki do ciekawych i rzeczowych artykulow na ten temat?

soonic