Re: przesiadka z Samsung 959NF na LCD ??

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 16:54:23 MET

soonic wrote:

> Nie wiem czemu Samsung jest gorszy od tego Eizo L768. Dla mnie to
> porownywalne modele.

Co do Eizo się nie wypowiadam - natomiast wspomnianego Samsunga
zdecydowanie odradzam. AFAIK ta seria /nie posiada/ w ogóle wbudowanych
przycisków OSD - sterowanie wszystkimi parametrami monitora odbywa się z
poziomu systemu przez program. Nie tylko zajmuje on pamięć rezydując w
niej - dodatkowo możesz mieć /duze/ problemy jesli nie bedzie
sterowników pod używany przez Ciebie system operacyjny lub nie będa one
poprawnie działać..

> Nadal tez sie zastanawiam jak bardzo uchroni mnie LCD przed utrata zdrowia
> niz CRT. Zauwazylem (z archiwum) ze zdania sa podzielone

Na pewno zapomnisz o nawet minimalnym drganiu/migotaniu obrazu
nieodłącznym przy CRT niezaleznie od odświezania. Ostrość i stabilność
obrazu w LCD, szczególnie na cyfrowym DVI potrafi przyjemnie zaskoczyć.
Jesli głowne zastosowanie to tekst i uzywasz rozdzielczości natywnej -
LCD jest bezkonkurencyjne.

> soonic

Pozdrawiam