Re: przesiadka z Samsung 959NF na LCD ??

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 16:56:47 MET

> Nie wiem czemu Samsung jest gorszy od tego Eizo L768. Dla mnie to
> porownywalne modele.

Nie no muszę się odezwac bo jak widzę co piszesz to ręce opadają.

EIZO jest o conajmniej klase lepsze od szajsunga pod względem elektroniki
(mimo ze w kilku eizo jest matryca szajsunga 768/778). Zaawansowana korekcja
kolorow, procesory - "dopalacze kryształow", tego nie znajdziesz w
szajsungach.

Najnowszy model EIZO 778 19" jest IMHO THE BEST LCD (gdybym miał 4kpln to
bym go kupił)

W kwestii zdrowia to własnie kontrasty samsunga 1000:1 są rozkładające dla
oczu i monitor musi mieć duuuzy zakres regulacji parametrow zeby pozniej
sobie odpowiednio monitor wyregulowac. Kontrast i jasnosc mozna sobie walnąc
oglądając film z daleka ale nie podczas pracy z tekstem.

Szukaj monitorow tylko na MVA PVA SIPS.

Widziałem iiyame 481 19" całkiem dobra(czysta biel) wychodzi tez model 485S
MVA więc zapowiada się niezle. Poza tym siedziałem długo na belinea
101920B(PVA) i oprocz zołtej bieli to bardzo dobrze mi sie na niej ogladało
(tekst,www,grafike).

pozdro
GM