Re: przesiadka z Samsung 959NF na LCD ??

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 16:39:24 MET

tzn nie dziwię się, że Cię zaskoczyłem bo jest to firma bardziej znana w
kręgu osób zajmujących się profesjonalnie grafiką komputerową czy DPT i
dlatego jest może mniej znana dla "zwykłych" domowych użytkowników

w zasadzie każde szanujące się studio graficzne czy firmy zajmujące się
składem publikacji mają Eizo u siebie na stanie
jeśli chodzi o czas reakcji nie patrzyłbym aż tak bardzo na to w końcu nie
jesteś jakimś nałogowym graczem z tego co pisałeś
Eizo w zasadzie jeśli chodzi o jakoś matryc czy odwzorowanie kolorów wygrywa
wszystkie testy itp dlatego zaproponowałem produkt o najwyższej światowej
jakości i klasie
Jak to mówią - " Jak głosi stare porzekadło: szlachectwo zobowiązuje - w
przypadku firmy Eizo sprawdza się ono doskonale "

Najlepiej poczytaj sobie testy na benchamarku frazirz twoje pc czy
tomshardware wyrobisz sobie odpowiednie zdanie

http://www.eizo.pl/
http://www.eizo.com/