Re: [PYTANIE] Laptop z USA [PYTANIE]

Autor: J.K. <jkidd2003_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 14:42:55 MET

> Zasilacz i tak jest od 100 do 240V czyli wystarczy kupic przejsciowke z
ich
> plaskich wtyczek na nasze bolcowe, to kosztuje grosze, albo wymienic
> wtyczke, badz sam kabel zasialjacy do zasilacza.
> Bardziej przejmowal bym sie gwarancja.
> Mnie HP porzegnala jednym zdaniem ...."ten model nie byl sprzedawany w
> polsce"
> pzdr
> m.

Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź. Chciałbym się jeszcze dowiedzieć, czy
taka przejściówka ma jakąś fachową nazwę, firmę... Nawiązując do Twojej
odpowiedzi mam jeszcze jedno pytanie odnośnie gwarancji - czy jeśli dostanę
laptopa z amerykańską gwarancją, to czy w razie jakichś problemów mogę udac
się z nim do serwisu firmy w Polsce? Czy gwarancja, którą otrzymam
obowiązuje tylko na terenie USA?