Re: [PYTANIE] Laptop z USA [PYTANIE]

Autor: Rumiak <rumiakNIESPRAWDZAM_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 14:37:21 MET

Użytkownik "J.K." <jkidd2003@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:crm3bc$sg9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Mam możliwość ściągnięcia sobie laptopa HP z USA, i w związku z tym
> chciałbym zapytać, co będę musiał zmienić/kupić, abym mógł podłączyć go w
> Polsce? Z tego co wiem w Stanach jest inne napięcie (niśze). Co trzeba
> zrobić, aby prawidłowo chodził taki sprzęt?
>
> Dziękuję i pozdrawiam!

Zasilacz i tak jest od 100 do 240V czyli wystarczy kupic przejsciowke z ich
plaskich wtyczek na nasze bolcowe, to kosztuje grosze, albo wymienic
wtyczke, badz sam kabel zasialjacy do zasilacza.
Bardziej przejmowal bym sie gwarancja.
Mnie HP porzegnala jednym zdaniem ...."ten model nie byl sprzedawany w
polsce"
pzdr
m.