Re: [PYTANIE] Laptop z USA [PYTANIE]

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 05:14:07 MET

J.K. wrote:

> Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź. Chciałbym się jeszcze dowiedzieć, czy
> taka przejściówka ma jakąś fachową nazwę, firmę... Nawiązując do Twojej
> odpowiedzi mam jeszcze jedno pytanie odnośnie gwarancji - czy jeśli dostanę
> laptopa z amerykańską gwarancją, to czy w razie jakichś problemów mogę udac
> się z nim do serwisu firmy w Polsce? Czy gwarancja, którą otrzymam
> obowiązuje tylko na terenie USA?

Nie kupuj przejsciowki tylko poszukaj kabelka typu "koniczynka" - na
allegro pelno, w komputerowych tez.

Gwarancja - HP/Compaq pisze w gwarancji USA, ze jego polityka jest aby
kazdy serwis na swiecie wspieral uzytkownikow w realizacji uprawnien
gwarancyjnych, ale niemniej ostateczna decyzja nalezy do oddzialow
lokalnych. ZTCW to polski serwis ma w ... gwarancje USA (aczkolwiek sam
nie mialem problemow - bo moj Compaq jeszcze sie nie popsul po prostu).

WL