Re: [PYTANIE] Laptop z USA [PYTANIE]

Autor: Rumiak <rumiakNIESPRAWDZAM_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 15:59:08 MET

Użytkownik "J.K." <jkidd2003@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:crm3sg$1dk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ich
>
> Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź. Chciałbym się jeszcze dowiedzieć, czy
> taka przejściówka ma jakąś fachową nazwę, firmę...

Fachowo to ma (chyba zamawialem w zamowieniach jako "plug adapter from flat
to round" :))) ), ale w elektrycznych sklepach powinni wiedziec o co chodzi
jak powiesz, ze chcesz podlaczyc sprzet ze stanow u nas.
tutaj masz jak to wyglada:

 W 99% w zasilaczu masz gniazdo zasilajace, takie jak w naszych radiach wiec
mozesz rowniez kupic kabel "do radia"

> Nawiązując do Twojej
> odpowiedzi mam jeszcze jedno pytanie odnośnie gwarancji - czy jeśli
dostanę
> laptopa z amerykańską gwarancją, to czy w razie jakichś problemów mogę
udac
> się z nim do serwisu firmy w Polsce? Czy gwarancja, którą otrzymam
> obowiązuje tylko na terenie USA?

dokladnie ci nie powiem, (pogoogluj, temat byl juz) ale chyba tylko uznaja
gwarancje na produkt jaki byl rowniez u nas w sprzedazy. roznie jest z
roznymi markami, najlepiej sprawdz w naszym serwisie.

maciek