Re: Prośba o doradę ;)

Autor: Pawel <papala_at_neostrada.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 17:28:06 MET

Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:1z5abb78vcus.dlg@irish.pl..., że:
> Nie uprzedzaj się. Kompy z AMD są bardziej podatne na rozbudowę.
> Nierzadko stary komp kupowany jako 500-600 obsłuży dziś procek
> 1200-1600. Ponadto "dla syna" to za słaby kwalifikator. W jakim wieku
> syn? Jakie są/będą jego zajęcia na kompie?

> Były takie procki. Cena jest adekwatna. Czy były podkręcane (albo czy
> w pudle jest podkręcony) nikt ci nie powie.
> Dam ci 4 rady.
> 1. Popatrz sobie na Allegro, opcja Szukaj w zakończonych aukcjach.
> Tam znajdziesz info o cenach i ofertach, wystarczy podać jako
> parametr wyszukiwania PIII.
> [...]

Dziekuje wszystkim kolegom za odpowiedzi, sa bardzo cenne.
Syn jest w wieku 18 lat, ma ten komputer obslugiwać system W98SE lub wyzszy?
Jest zainstalowana Neostrada 512.
Do tej pory 'bawił' sie na P200MMX z 64 MB - system W98SE legalny -
Neostrada 512.
Aha, ten komputer, co mi oferuje komis ma dysk 40 GB i 128 MB RAM 133.
Karta grafiki Diamond Viper V330, CDROM i to wszystko.
Pewnie ten kmputer (jak go kupię) bedzie w niedlugim czasie do wyrzucenia,
bo mlodzi maja rózne pomysly, co do oprogramowania.

Jeszcze jedno, czy wspomniany przez 'wilczek" celeron, bedzie w przyszlosci
mozna rozbdowac i czy on wart jest tych pieniedzy, bo jesli nie, to wole mu
kupic na raty porzadny komputer np. PIV 3.4 GB, z tym co teraz trendy, ale
za takie 'cacko' sklepy wystawija ceny w granicah 3,5 do 4 tys (bez
monitora).

Pozdrawiam
Pawel