Re: adware ?? ??

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 17:29:45 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Ja ich wiedzy nie kwestionuję. :)
> Oni chyba zresztą mojego prawa do wypowiadania się tutaj -
> - także. :)

Pisać każdy może
Trochę lepiej lub trochę gorzej,
Ale nie o to chodzi,
Jak co komu wychodzi.
Czasami człowiek musi,
Inaczej się udusi [...]

/lekka przeróbka tekstu piosenki Jerzego Stuhra/

Ja nie kwestionuję tego prawa. I czytam twoje posty, choć przyznam,
że czasami zbyt dużo w nich twórczości literackiej i robią się
przydługie. Ale dopóki nie zaczniesz rzucać mięsem na grupie, na
pewno nie trafisz do żadnego KF-a i z przyjemnością będę się nadal
przypatrywał takim dysputom jak ta. :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/