Re: Prośba o doradę ;)

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 18:45:46 MET

> Jeszcze jedno, czy wspomniany przez 'wilczek" celeron, bedzie w
przyszlosci
> mozna rozbdowac i czy on wart jest tych pieniedzy, bo jesli nie, to wole
mu
> kupic na raty porzadny komputer np. PIV 3.4 GB, z tym co teraz trendy, ale
> za takie 'cacko' sklepy wystawija ceny w granicah 3,5 do 4 tys (bez
> monitora).

Jak już mowa o mnie. To doradzam też co jest bardzo korzystne, pozakupować
wszystkie części na allegro, ja swój cały komp złożyłem z aukcji allegro :]
Niekedy jak ma się szczęscie można naprawde tanio coś kupić. Uwierz mi, że
nie opłaca Ci się kupować procesora 500, 600mhz, to już lepiej cos kolo
1000ghz, ale celeron bądz athlon bo pentium 3 1000mhz kosztuje na allegro
kolo 200zł, a celeron 1000mhz 100zł. A na raty nie opłaca się brać, jak
będziesz kończył spłacać tego kompa co teraz zakupisz, to wtedy będzie to
już "złom" bo na rynku będa dużo lepsze.