Re: PCIMCIA net/lan ...?

Autor: RusH <logistyka1_at_pf.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 22:49:22 MET

"flow" <flow2@wp.pl> wrote :

> Teraz natomiast mam starego notebooka (Pentium133, 64RAM, PCMCIA
> 32bit

jestes pewien ze 32 a nie 16 ?

>) i chce kupic PCMCIA zeby podlączyc do niego kabelek. I
> tutaj pytanie - jaką karte wybrac, bo widze ze mozna kupic juz za
> 29zl?

za 29zl nigdzie nie kupisz

> Na allegro znalazlem cos takiego:

o WOW, no to kupiosz faktycznie :)
jesli masz tylko 16bit to bierz w ciemno, super cena, jesli 32 to bierz
od tego kolesia
tez super cena

> Czy myslicie, ze bedzie wspolpracowac z taka siecia do jakiej ja
> sie podlaczam? Czy moze potrzeba tutaj czegos innego? Slyszalem,
> ze jesli kupie tania karte to dwa komputery nie beda mogly
> korzystac z netu jednoczesnie. Czy to prawda? Nie zalezy mi na tym
> zeby sie widziec w sieci z innymi uzytkownikami LANa, wystarczy
> jesli bedzie chodzil internet.

obojetne jaka karte kupisz, ale 100 na 32bitach bedzie lepiej dzialac
podczas kopiowania danych miedzy kompami (zauwazalnie lepiej)

Pozdrawiam.

--
RusH   //
 http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019