Re: DVD-RW a WIN98

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 22:51:09 MET

> Przy wymaganiach systemowych każdej z takich nagrywarek jak byk stoi WIN
> 98SE
>
> Czy na moim "starym"98 taki sprzęt nie będzie działał? W czy tu tkwi
> różnica?

Na starym W98 powinno też się odpalić. Zalecenie może też wynika stąd, że
drugie wydanie W98 ma polepszoną obsługę różnego rodzaju sprzętu, w tym
napędów optycznych. Sam widziałem, jak napęd CD-ROM pod W98 nie ruszał (nie
był widoczny) a pod W98SE nie było żadnego problemu. Ale zależało to
głównie od płyty głównej (tamta jakaś najtańsza i wiekowa) i modelu CD-ROM
(tamten był akurat od jakiegoś bardzo mało znanego producenta). Jakby nie
widział program do nagrywania to jeszcze można dograć adaptec aspi i
powinno hulać.