Re: PCIMCIA net/lan ...?

Autor: flow <flow2_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 23:15:14 MET

> jestes pewien ze 32 a nie 16 ?

No wlasnie nie do konca... Gdzieś po prostu wyczytalem, ze jesli w opisie
urzadzenia pojawi sie slowo "CardBus" to oznacza to ze gniazdo jest
32-bitowe. A ja po wejsciu w menadżera urządzeń mam coś takiego: "Kontroler
CardBus PCI-1131 firmy Texas Instruments", dlatego stwierdziłem że mam 32
bity. No ale widzę nic pewnego, w sumie tez mi sie to wydawało dziwne w
takim starym lapku. Więc chyba bezpieczniej bedzie jak wezme karte 16 bit?

> za 29zl nigdzie nie kupisz

> o WOW, no to kupiosz faktycznie :)

:) nie wiem skad oni biora te ceny, bo wygladaja jak ceny dumpingowe, no ale
zobacz co jeszcze znalazlem:
heh... taniej to juz sie chyba naprawde nie da :)

> obojetne jaka karte kupisz, ale 100 na 32bitach bedzie lepiej dzialac
> podczas kopiowania danych miedzy kompami (zauwazalnie lepiej)

a przy korzystaniu z internetu nie bedzie roznicy? (neostrada o
przepustowosci standardowej)

Dzieki za odp!!