PCIMCIA net/lan ...?

Autor: flow <flow2_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 22:23:12 MET

Witam, chcialbym podlaczyc net w moim notebooku i nie wiem jaka karte PCMCIA
wybrac zeby wszystko dobrze chodzilo. Siec do ktorej mam dostep wyglada
nastepujaco:

KOMP2

---------------SWITCH------------ROUTER--KOMP1--NEOSTRADA

KOMP3

Ja jestem KOMP2 :) Tak wiec Neo płynie do mnie od sąsiada po sieci LAN. Do
tej pory miałem PC-ta i wszystko mi b. ładnie śmigało na standardowej karcie
sieciowej zintegrowanej na płytce głównej. Teraz natomiast mam starego
notebooka (Pentium133, 64RAM, PCMCIA 32bit) i chcę kupić PCMCIA żeby
podłączyć do niego kabelek. I tutaj pytanie - jaką kartę wybrać, bo widzę że
można kupić już za 29zł? Czym ta karta różni się od takiej za np.149zł?

Na allegro znalazłem cos takiego:
Czy myslicie, ze bedzie wspolpracowac z taka siecia do jakiej ja sie
podlaczam? Czy moze potrzeba tutaj czegos innego? Slyszalem, ze jesli kupie
tania karte to dwa komputery nie beda mogly korzystac z netu jednoczesnie.
Czy to prawda? Nie zalezy mi na tym zeby sie widziec w sieci z innymi
uzytkownikami LANa, wystarczy jesli bedzie chodzil internet.

Pozdrawiam i dzieki za wszelkie rady!