Re: DirectX vs. OpenGL

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk <zmechu_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 09:01:37 MET
Message-ID: <Xns95D45B9C89D96.BIOS.pl@213.135.44.34>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

W poprzednim odcinku (news:crdghv$t82$1@atlantis.news.tpi.pl) serialu
p.t. pl.comp.pecet Zebius <zbiloCUT@ITneostrada.pl> napisał(a):

>> A pamiętasz może fps-y na planszy tytułowej (kamera krążąca nad
>> zamkiem Na Pali)? W grze zasadniczo karta dawała sobie radę -
>> największe zwolnienie, do owych kilkunastu fps, obserwowałem w
>> teście 'timedemo 1' gdy kamera płynęła obok zapalonych pochodni. I
>> tylko w DX, w OpenGL nie :-)
>>
> Niestety nie pamiętam jak to było, no ale jak lepiej chodzi OpenGL to
> graj w OpenGL :)

Sęk w tym, że z OpenGL muszę kombinować, bo tak hop-siup się nie
odpali. Uruchamiam grę w DX, potem zmieniam na OpenGL, restartuję
Unreala i dopiero wtedy działa :-)
 
> O rany, dopiero teraz zauważyłem że piszesz o dodatku Return to Na
> Pali, ja grałem jedynie w samego Unreala. Może one się trochę różnią
> pod względem optymalizacji?

Na pierwszy rzut oka nie :-)

Pozdrawiam
Artur

-- 
Medżik DiscoPolo Mejker:
http://www.mdpm.bzi.pl/
Received on Tue Jan 4 09:10:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Jan 2005 - 09:51:04 MET