W poprzednim odcinku (news:crdghv$t82$1@atlantis.news.tpi.pl) serialu
p.t. pl.comp.pecet Zebius <zbiloCUT@ITneostrada.pl> napisał(a):
>> A pamiętasz może fps-y na planszy tytułowej (kamera krążąca nad
>> zamkiem Na Pali)? W grze zasadniczo karta dawała sobie radę -
>> największe zwolnienie, do owych kilkunastu fps, obserwowałem w
>> teście 'timedemo 1' gdy kamera płynęła obok zapalonych pochodni. I
>> tylko w DX, w OpenGL nie :-)
>>
> Niestety nie pamiętam jak to było, no ale jak lepiej chodzi OpenGL to
> graj w OpenGL :)
Sęk w tym, że z OpenGL muszę kombinować, bo tak hop-siup się nie
odpali. Uruchamiam grę w DX, potem zmieniam na OpenGL, restartuję
Unreala i dopiero wtedy działa :-)
> O rany, dopiero teraz zauważyłem że piszesz o dodatku Return to Na
> Pali, ja grałem jedynie w samego Unreala. Może one się trochę różnią
> pod względem optymalizacji?
Na pierwszy rzut oka nie :-)
Pozdrawiam
Artur
-- Medżik DiscoPolo Mejker: http://www.mdpm.bzi.pl/Received on Tue Jan 4 12:30:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Jan 2005 - 12:51:04 MET