Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 08:52:42 MET

3 Jan 2005 23:47:11 +0100, na pl.comp.pecet, januszek napisał(a):

> Harcerz - to takie okreslenie domoroslego fachowca, z reguly w wieku
> szkolnym lub wczesno-studenckim, ktory jeszcze nie jest mastahem ale
> mimo to wydaje mu sie, ze wie lepiej (o komputerach) :) Nie mylic z
> pryszczersem :P Glowna cecha harcerza jest motto: "Tanie komputery sa
> dobre bo sa dobre i tanie" :PPP

Grrr.... ;)

No dobra, widze ze nie podzialam nic i Don Kichotem zostane co najwyzej...
Dobrze bynajmniej, ze nie odnosisz tego okreslenia bezposrednio do nas, ale
slowo jako takie bardzo wymowne jest i choc zabrzmialo w kontekscie
wypowiedzi bardzo zabawnie (sic!) to mnie ugryzlo z deka :D

Ale niech bedzie i tak.
Chyba wiec EOT.

--
Kapsel