Re: DirectX vs. OpenGL

Autor: Zebius <zbiloCUT_at_ITneostrada.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 08:27:10 MET
Message-ID: <crdghv$t82$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik Artur 'Zmechu' Prokopiuk napisał:

>
> A pamiętasz może fps-y na planszy tytułowej (kamera krążąca nad zamkiem Na
> Pali)? W grze zasadniczo karta dawała sobie radę - największe zwolnienie,
> do owych kilkunastu fps, obserwowałem w teście 'timedemo 1' gdy kamera
> płynęła obok zapalonych pochodni. I tylko w DX, w OpenGL nie :-)
>

Niestety nie pamiętam jak to było, no ale jak lepiej chodzi OpenGL to
graj w OpenGL :)

O rany, dopiero teraz zauważyłem że piszesz o dodatku Return to Na Pali,
ja grałem jedynie w samego Unreala. Może one się trochę różnią pod
względem optymalizacji?
Received on Tue Jan 4 08:30:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Jan 2005 - 08:51:05 MET