Re: DirectX vs. OpenGL

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 14:10:46 MET
Message-ID: <cre4sd$3p4$2@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Zebius wrote:
> Użytkownik Artur 'Zmechu' Prokopiuk napisał:
>
>>
>> A pamiętasz może fps-y na planszy tytułowej (kamera krążąca nad
>> zamkiem Na Pali)? W grze zasadniczo karta dawała sobie radę -
>> największe zwolnienie, do owych kilkunastu fps, obserwowałem w teście
>> 'timedemo 1' gdy kamera płynęła obok zapalonych pochodni. I tylko w
>> DX, w OpenGL nie :-)
>>
>
> Niestety nie pamiętam jak to było, no ale jak lepiej chodzi OpenGL to
> graj w OpenGL :)
>
> O rany, dopiero teraz zauważyłem że piszesz o dodatku Return to Na Pali,
> ja grałem jedynie w samego Unreala. Może one się trochę różnią pod
> względem optymalizacji?

Hmmm, gra jest na tyle stara, że może nie korzysta z hardware'owego TnL w
DirectX? W OpenGL to zdaje się było aktywne w każdej grze - więc działało
szybciej i ładniej wyglądało...

-- 
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH
IBM-DTLA-307030 30 GB, Seagate 340810A 40 GB, LG GCE-8520B, LG GDR-8162B
ModeCom ATX-350GTF WPFC 350, AVerMedia AverTV 303, SB Live! + 4 Speakers
Received on Tue Jan 4 14:15:27 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Jan 2005 - 14:51:05 MET