Re: G³osniki 2.1 Creativa

Autor: Arbiter <adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 14:01:22 MET

U¿ytkownik "Andrea" <andrzej.libiszewkiNoSpam.@ciach.wp.pl> napisa³ w

> Rozkrêæ d¼wiêk w pobli¿e maksymalnej mocy kolumny to zobaczysz
> (us³yszysz) jak.

taki test nic nie oznacza. Przester bedzie zarowno jak wzmacniacz jest za
s³aby, podobnie w przypadku za s³abej kolumny.

> Nigdzie nie twierdzi³em inaczej. Ale kolumny o wiêkszej mocy równie¿
> maj± zwykle lepsze brzmienie.

zgadza sie. Zestawy creative graja dobrze przy ccichym s³uchaniu. Przy
glosniejszym dudnia i brzecza i nie sa juz fajne

> Równie¿ nie twierdzi³em ¿e ustawia siê max moc. Zwykle mam ga³kê na 1/3
> do g³o¶nego s³uchania.

i to tez moze oznaczac max moc. A dalej to tylko przestetry. W zaleznosci od
poziomu nagrania sygna³u.

> Mój ma ok. 50W (testowane), a po Telefunkenie spodziewam siê jednak

mia³em diore 2x30W WS 462 chyba i to spokojnie wystarcza do glosnego grania.
Jesli nei mieszkasz w bloku to przydaje sie sprzet o mocy 100W RMS na
kana³ - czuc róznice