Re: Głosniki 2.1 Creativa

Autor: Andrea <andrzej.libiszewkiNoSpam._at_ciach.wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 14:29:14 MET

Arbiter napisał(a):
> Użytkownik "Andrea" <andrzej.libiszewkiNoSpam.@ciach.wp.pl> napisał w

> taki test nic nie oznacza. Przester bedzie zarowno jak wzmacniacz jest za
> słaby, podobnie w przypadku za słabej kolumny.

Wyraziłem się nieprecyzyjnie - do testu kolumnę należy podłączyć pod
wzmacniacz, który parametry będzie miał lepsze od kolumny - żeby blisko
max mocy kolumny nie był przesterowany.

> zgadza sie. Zestawy creative graja dobrze przy ccichym słuchaniu. Przy
> glosniejszym dudnia i brzecza i nie sa juz fajne

Otóż to. Ja słucham dość głośno i zwykle utwory o bardzo dużej dynamice,
więc wzmak+kolumny grają lepiej

> i to tez moze oznaczac max moc. A dalej to tylko przestetry. W zaleznosci od
> poziomu nagrania sygnału.

Max moc mam gdzieś na 3/4 ustawień (nie idzie to liniowo, zaznaczam)
Przesteru przy tym ustawieniu wciąż nie słychać.

> miałem diore 2x30W WS 462 chyba i to spokojnie wystarcza do glosnego grania.
> Jesli nei mieszkasz w bloku to przydaje sie sprzet o mocy 100W RMS na
> kanał - czuc róznice

Mieszkam w bloku i 2x30W jest dla mnie idealne. A rezerwa mocy wzmaka
przydaje się - czym większa, tym końcówki mocy przy zwykłym ustawieniu
pracują lepiej. A muzyczną moc testowałem nie na głośnikach (sąsiedzi!)
tylko miernikiem i układem oporników o łącznej rezystancji 8ohm i mocy 100W

Pozdrawiam

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH