Re: G³osniki 2.1 Creativa

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 14:03:54 MET

U¿ytkownik "Andrea" <andrzej.libiszewkiNoSpam.@ciach.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ctl95p$dj9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Rozkrêæ d¼wiêk w pobli¿e maksymalnej mocy kolumny to zobaczysz
> (us³yszysz) jak.

Hahahahah...
G³o¶nik na nic nie wp³ywa, pewnie zaczyna charczeæ bo jest do bani.
Ja na swoich nie bêdê robi³ takich eksperymentów. Nie mam na nowe.

> Nigdzie nie twierdzi³em inaczej. Ale kolumny o wiêkszej mocy równie¿
> maj± zwykle lepsze brzmienie.

Hahahahahha...
No za³o¿ê siê, ¿e Nautilusy B&W graj± lepiej od serii DM 6xx S3.
Tylko, ¿e takie DM602 S3 nawet bêd± na takim Telefunkenie czy innym
"wzmacniaczu"
brzmieæ tragicznie.

> Równie¿ nie twierdzi³em ¿e ustawia siê max moc. Zwykle mam ga³kê na 1/3
> do g³o¶nego s³uchania.

Nigdy nie ustawia siê maksymalnej mocy.

> Pokój w miarê standartowy,

Standardowy.

> g³o¶niki na ziemi przy d³u¿szej ¶cianie, baza
> stereo oko³o 4 metrów.

I to s³ychaæ ? ;)

> Nie wiem te¿ dlaczego przyj±³e¶, ¿e ja mam ten zestaw z kolumnami 100W -
> akurat u mnie stoi wzmacniacz Foniki 2x30W sinus obs³uguj±cy kolumny
> 2x60W. (aha, testowana moc muzyczna wzmacniacza to ok. 50W)

Bo obaj jeste¶cie na "A", a ja jestem niewyspany, dlatego :)

> Mój ma ok. 50W (testowane), a po Telefunkenie spodziewam siê jednak
> wiêcej...

Tylko, ¿e na nic te W jak sprzet badziewny, bez urazy, ale taka prawda.
Mój robot kuchenny ma ich 1600, a za cholere nie gra :)

--
Pzdr
made_myself