Prosba o wyciagniecie wniskow z raportu HDD.

Autor: Przemysław Zalewski <przemekzalewski_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 11:47:24 MET

Mam oba problem z moimi dwoma dyskami (Seagate 120 gb i 160 gb). Zawiejszaja
system, odczyt danych z nich jest bardzo niestabilny. Obawiam sie, ze ich
zywot sie konczy.
Zrobilem testy programem: SeaTools Desktop v3.00.07
Prosil bym szanownych fachowcow o spojrzenie na te raporty i jakis komentarz.
Ja niestety nie dysponuje wystarczajacym angielskim i wiedza nt. komputerow.

Jesli moje przerwidywania sie spelnia i okaze sie ze dyski sa trafione to co
proponujecie? Czy ktos mial z Panstwa doswiadczenie w wysylce do producenta?
(dyski byly kupione na allegro).

z gory dziekuje

Przemyslaw Zalewski

linki do raportow: