Re: Prosba o wyciagniecie wniskow z raportu HDD.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 12:08:36 MET

Dnia 31.1.2005, Przemysław Zalewski napisał(a):

> Mam oba problem z moimi dwoma dyskami (Seagate 120 gb i 160 gb). Zawiejszaja
> system, odczyt danych z nich jest bardzo niestabilny. Obawiam sie, ze ich
> zywot sie konczy.
> Zrobilem testy programem: SeaTools Desktop v3.00.07
> Prosil bym szanownych fachowcow o spojrzenie na te raporty i jakis komentarz.
> Ja niestety nie dysponuje wystarczajacym angielskim i wiedza nt. komputerow.
>
> Jesli moje przerwidywania sie spelnia i okaze sie ze dyski sa trafione to co
> proponujecie? Czy ktos mial z Panstwa doswiadczenie w wysylce do producenta?
> [...]

IMHO ten fragment logów jest najistotniejszy ;D

"If you are experiencing a hardware error, you should isolate
the cause and replace the failing component. If you are unsure how
to proceed with repairs, contact a computer professional. After
completing any maintenance tasks, run SeaTools again to
verify that all errors have been repaired. If errors continue to
occur, the system may not be stable. Again, contact a computer
professional."

W skrócie (nie jest to tłumaczenie, a moja rada ;D)- oddaj kompa komuś kto
się na tym zna. To że dyski nie przechodzą testów nie musi oznaczać ich
uszkodzenie (tym bardziej dwóch na raz).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559