Re: Prosba o wyciagniecie wniskow z raportu HDD.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 13:04:21 MET

Użytkownik "Przemysław Zalewski" <przemekzalewski@NOSPAM.gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:ctl2br$n44$1@inews.gazeta.pl
> Mam oba problem z moimi dwoma dyskami (Seagate 120 gb i 160 gb).
> Zawiejszaja system, odczyt danych z nich jest bardzo niestabilny.
> Obawiam sie, ze ich zywot sie konczy.
> Zrobilem testy programem: SeaTools Desktop v3.00.07
> Prosil bym szanownych fachowcow o spojrzenie na te raporty i jakis
> komentarz. Ja niestety nie dysponuje wystarczajacym angielskim i
> wiedza nt. komputerow.
[...]

Nie ma tam nic co by świadczyło o ich uszkodzeniu. Wyłapane są wyłącznie
błędy w strukturach poszczególnych partycji, które mogą być spowodowane
różnymi przyczynami. Na przykład za słabym zasilaczem, zresetowaniem
komputera/systemu podczas zapisu danych, "gryzieniem" się napędów ze
sobą bądź np. z nagrywarką, uszkodzeniem pamięci RAM (stawiam na to -
przetestuj ją programem MemTest86), starym BIOS-em płyty głównej bądź
złymi sterownikami kontrolera dysków itd. Wszystko zależy od tego, czy
te problemy zaczęły się od niedawna, czy też są od początku użytkowania
tych dysków.

/odpowiadając zmień px na pl/