Re: Prosba o wyciagniecie wniskow z raportu HDD.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 12:15:57 MET

Dnia 31.1.2005, Przemysław Zalewski napisał(a):

> Mam oba problem z moimi dwoma dyskami (Seagate 120 gb i 160 gb). Zawiejszaja
> system, odczyt danych z nich jest bardzo niestabilny. Obawiam sie, ze ich
> zywot sie konczy.
> Zrobilem testy programem: SeaTools Desktop v3.00.07
> Prosil bym szanownych fachowcow o spojrzenie na te raporty i jakis komentarz.
> Ja niestety nie dysponuje wystarczajacym angielskim i wiedza nt. komputerow.

Dodam tylko, że nikt nie jest wróżką - logi "mówią", że jest problem, a nie
o jego przyczynie.
We własnym zakresie możesz sprawdzić taśmy - czy dyski są prawidłowo
podłączone np. kolejność, zasilacz (!) i ewentualnie ustawienia w BIOSie.

> Jesli moje przerwidywania sie spelnia i okaze sie ze dyski sa trafione to co
> proponujecie? Czy ktos mial z Panstwa doswiadczenie w wysylce do producenta?
> (dyski byly kupione na allegro).

A po co zaraz do producenta? Sprzedawca nie dał gwarancji?

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559