Odzyskiewanie danych

Autor: Guardian <pawelg_at_icpnet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 23:16:30 MET

Sprawa wygląda tak.
Miałem dysk 20GB z 2 partycjami:
C:/ aktywna NTFS - bez systemu (wczśniej W98se, zrobiłem NTFS pod 2000 ale
systemnie przyjął się na moim komputerze z PII)
D:/dysk logiczny Fat32 - dane

Podczas reinstalacji Win98 instalator zapytał czy przygotować dysk pod
instalację Win 98. Stwierdziłem, że chodzi o powrót do FAT32 na C:/ więc
potwierdziłem i zaczęło się formatowanie. Trwało dość długo i to mnie trochę
zdziwiło. Byem pewien, że formatowana jest tylko c:/ - aktywna. Instalator
jednak ustanowił jedną, nową partycję - C:/ (kasując D:/) i na niej
zainstalował Win98
Oczywiście, jak wszedłem do eksploratora aby rozpocząć instalację
sterowników okazało się, że D:/ jużnie ma wcale...

Czy jest JAKIKOLWIEK sposób aby odzyskać dane z byłej partycji D:/?

Błagam o pomoc!