Re: Odzyskiewanie danych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 23:40:41 MET

Użytkownik "Guardian" <pawelg@icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:ctjmbr$pf$1@opal.icpnet.pl
> Sprawa wygląda tak.
> Miałem dysk 20GB z 2 partycjami:
> C:/ aktywna NTFS - bez systemu (wczśniej W98se, zrobiłem NTFS pod
> 2000 ale systemnie przyjął się na moim komputerze z PII)
> D:/dysk logiczny Fat32 - dane
>
> Podczas reinstalacji Win98 instalator zapytał czy przygotować dysk pod
> instalację Win 98. Stwierdziłem, że chodzi o powrót do FAT32 na C:/
> więc potwierdziłem i zaczęło się formatowanie. Trwało dość długo i to
> mnie trochę zdziwiło. Byem pewien, że formatowana jest tylko c:/ -
> aktywna. Instalator jednak ustanowił jedną, nową partycję - C:/
> [...]

Teoretycznie tak, o ile pierwsza partycja była na tyle duża, żeby zapis
plików instalacyjnych nie naruszył obszaru drugiej partycji. Niemniej po
odzyskaniu usuniętej partycji zacznij od scandiska.

Zapoznaj się z tymi wątkami:
http://tinylink.com/?G5nkFI7nkn
http://tinylink.com/?qbQ7gajinG

/odpowiadając zmień px na pl/