Re: Odzyskiewanie danych

Autor: Marcin W <marcin_walczak_at_o2.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 07:12:17 MET

 Użyj EasyRecovery pro. Podłącz ten dysk do innego kompa i na nim zainstaluj
EasyRecovery pro. Do tego czasu nie zapisuj nic na tym dysku do odzyskania
bo Ci nadpisze dane i będzie problem. Z z tym formatowaniem to normalne,
FAT32 nie rozpoznaje NTFS (nie widzi) więc formatował pierwszą znaną dla
siebie partycję.
pozdr