Re: Plyta Lucky Star 5MVP3 + port AGP

Autor: Arkadiusz Dudka <arek_dudka_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 12:39:35 MET

Jeszcze jedna sprawa, czy GeForce 2 MX sa z wentylatorem,
czy tylko z radiatorem. Mam dosyc napchane w obudowie i juz
jest tam cieplo. Tak przy okazji, to mam obecnie AMD K6 500
MHz (ale chodzi obecnie tylko na 450) wspomniana juz
wczesniej S3 Virge, 192 MB RAMu i np. filmy oglada sie
niestety raczej kiepsko (troche lepiej idzie to w Linuksie,
w Windows 2000 raczej cienko), czy zakup tego GeForce mocno
polepszy sytuacje?

AD